dinsdag 3 november 2015

De Boerderij

Aan dit project koester ik hele leuke herinneringen. 
Voor de tweede verjaardag van ons oudste kereltje waren we op zoek naar een leuk cadeau. Hij ziet heel graag dieren dus was de beslissing snel gemaakt. Het zou een boerderij worden en ik ging hem zelf proberen te maken. Op het internet had ik leuke ideeën opgedaan en zo kreeg ik een idee over hoe dat de boerderij er moest uitzien.

Als materiaal heb ik gekozen voor hardboard. Dit kan je in de meeste doe-het-zelf winkels kopen en is niet duur. Als bekleding heb ik vilt gebruikt. Je hebt voor deze boerderij grote stukken vilt nodig. Dit kan je in De Bannier terugvinden in verschillende kleuren. Voor de aankleding heb ik nog een omheining voor de dieren, strobalen en bomen gemaakt.

Na een aantal avonden timmer- en knutselplezier was de grote dag aangebroken, zijn verjaardag. Ik had de boerderij opgezet in de living. Toen onze jarige binnenkwam verschenen er twee grote pretlichtjes in zijn ogen en een brede glimlach op zijn gezichtje. Daar doe je het dan voor! Het is zo fijn om je kindje blij te maken met iets waar je zelf aan gewerkt hebt.

Omdat het al 2 jaar geleden is dat ik dit gemaakt heb is het moeilijk om een exacte werkbeschrijving te geven. Hopelijk kunnen deze foto's je al een eind op weg helpen. Voor de exacte afmetingen en wat meer uitleg mag je altijd contact opnemen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten