vrijdag 15 april 2016

Een cadeau voor Veerle: Een naaimachinehoes.

Eén van mijn allereerste naaiprojecten was de naaimachinehoes mét ooropening van Mamadammeke. Ik maakte er eentje voor een Singer Magic met een vrolijk stofje van bij Pauli in Leuven. De hoes geeft een kleurrijk accent aan mijn werkplek als de naaimachine niet in actie is en zorgt voor de nodige bescherming als we op verplaatsing gaan.
Afgelopen week had ik zin om er nog eens één te maken. Ik had nog leuke stof liggen (ook van bij Pauli) en na een paar uur was dit exemplaar klaar.

Een cadeau voor Veerle!
Voor deze hoes maakte ik gebruik van Vlieseline (H640). Ik vond de vlieseline misschien iets te dik,  vooral om het vanonder mooi af te werken met een biaislint. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ;). Het voordeel is wel dat de hoes steviger is en mooier blijft staan.


Ik kan er de laatste tijd echt van genieten om na een drukke dag nog even achter de naaimachine te kruipen en aan een project te werken.
Pure ontspanning. Terwijl ik bezig was met de naaimachinehoes voor Veerle, kreeg ik een ander superleuk idee om de muur van 'mijn atelierke' wat op te fleuren. Nu is het een saaie witte muur en deze kan echt wel wat kleur gebruiken. Hoogste tijd voor een make-over.

Maar daar later meer over...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten