maandag 29 augustus 2016

Si-Sa-Soep

Deze zomer gingen we op vakantie naar Zeeland. We huurden een huisje in het Buitenhof Domburg. Dit is echt een aanrader voor een peutertje van bijna 2 jaar. De zee en het strand liggen op wandelafstand, een fijne omgeving om te fietsen en het park van Roompot heeft genoeg mogelijkheden om te spelen en te ravotten. Kortom er even tussenuit om te genieten van de rust en ons gezin.

Niet zover van Domburg ligt ook Middelburg. Enkele jaren geleden ontdekte ik hier een superleuke winkel: Si-Sa-Soep.
In deze verrassende winkel vind je allerlei hippe zaken van Scandinavische en Hollandse bodem. Veel artikelen worden er zelf gemaakt maar je vindt hier ook interieur- en cadeau artikelen, bijzondere kraamcadeautjes, nostalgisch speelgoed en andere dingen waar je blij van wordt.
En dat is effectief zo, in deze winkel word je echt blij! Ik kan mij er al op verheugen om er binnen te springen en even rond te snuffelen als we eens in de buurt zijn. Soms droom ik stiekem van een eigen winkeltje en dan zou het er ongeveer zo uit zien ;-).








Ons meisje heeft er ook van genoten want terwijl mijn ogen begonnen te twinkelen van al de leuke spullen, amuseerde zij zich met papa in het speelhuis dat in de winkel staat.

Mijn geluk kon helemaal niet meer op toen ik deze drie belletjes vond. Ze zijn perfect als deurbel voor mijn tafeltent. Maar daar de volgende keer meer over...

Als jullie als eens een kijkje willen nemen, ze hebben ook een website:
http://www.si-sa-soep.nl/

Veel plezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten